Berru Tural - Final Şarkı Sözleri

Berru Tural'ın yepyeni şarkısı 'Final' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Berru Tural Final şarkı sözleri ve şarkının dinleme bağlantısı aşağıda yer almaktadır.Söz & Müziği Güven Baran'a ait olan Final adlı şarkıyı Berru Tural'ın yorumuyla dinleyebilirsiniz.Şarkı Youtube'da yayınlandıktan kısa bir süre sonra 100 binden fazla kez dinlendi.İlerleyen günlerde trendlere girebilecek olan şarkı her an patlama yapabilir.En yeni şarkılar ve sözleri için sürekli takipte kalın; https://www.sozlerisozu.net...
Bol müzikli günler...

Berru Tural - Final Dinle

Berru Tural - Final Sözleri

Bugün büyük harflerle terkedildin yazacak Vazgeçilmez olduğunu sanan varsa okusun Bugün biri sonsuza kadar unutulacak Hatırladığın son şey ardımdan bakışın olsun Şimdi ayaklarımdan öper bu yollar Benim böyle efsane gidişlerim var. Son düzlüğe saklarım ben hep kendimi Birde şah oldum sananları mat edişlerim var. Şaşırma şimdi göreceğin bu sahneye Ve ben gidiyorum elimde bir valizle Bitmez sandığın aşk şimdi final yapıyor Seni bilmem amma beni güzel günler bekliyor.

Google Aramaları:berru tural final dinle, berru tural final sözleri, berru tural final şarkı sözü, berru tural yeni şarkısı 2018 şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.


#Şarkı ve sözleri hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtmekten çekinmeyin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri