Bileklerime Kadar Acıyo Şarkı Sözleri - İdo Tatlıses

İdo Tatlıses'in yepyeni şarkısı 'Bileklerime Kadar Acıyo' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Bileklerime Kadar Acıyo şarkısının sözlerini ve dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Sevilen şarkıcı İdo'nun yeni şarkısı Bileklerime Kadar Acıyo, Youtube'da kısa sürede trendler arasına girdi ve 30. sıraya geldi.An itibariyle 390 bin izlenmesi olan şarkının klibine dinleyicilerden adeta ilgi yağıyor.Lafı fazla uzatmadan sizleri İdo Bileklerime Kadar Acıyo sözleri ve dinleme bağlantısıyla baş başa bırakıyorum.Bol müzikli günler...

İdo Tatlıses - Bileklerime Kadar Acıyo Dinle

İdo Tatlıses - Bileklerime Kadar Acıyo Sözleri

Bileklerime kadar acıyo
Gitmiyo başımın çaresiz ağrısı
Sensiz çok kanıyo
Haykırıyo yürek ağrısı

Yürek bi beni dinlemiyo
Halim kötü bunu söylemiyo
Gözlerim sensiz gülmüyo

Bide dokunamadım sana ben
Senin aslında niyetin belliydi
Soruyorum ama kalbime neden
Söyledikleri hep imalı sana

Gitme sen kal
Sevdiğim aman aman
Gidecek sevginin
Ne önemi var

Gitme sen kal
Sevdiğim aman aman
Bunun silip atmaktan
Ne farkı var

Google Aramaları:ido bileklerime kadar acıyo dinle, bileklerime kadar acıyo sözleri, ido tatlıses bileklerime kadar acıyor şarkı sözleri,sözü, ido yeni şarkı, ido tatlıses 2018 şarkısı şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri