Fıratcan - Gönüllü Sürgün Şarkı Sözleri

Fıratcan'ın yepyeni şarkısı 'Gönüllü Sürgün' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Fıratcan Gönüllü Sürgün sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Sözleri Hakkı Yalçın'a, müziği ise Ayla Çelik ve Serdar Aslan'a ait olan Gönüllü Sürgün isimli şarkı kısa sürede 120 binden fazla dinlenmeye ulaştı.Yakın zamanda trendlere girmesini beklediğimiz şarkıya dinleyicilerden olumlu yorumlar geliyor.İşte Fıratcan Gönüllü Sürgün şarkısının sözleri...Sözleri okurken aynı zamanda şarkıyı dinleyebilirsiniz...

Fıratcan - Gönüllü Sürgün Dinle

Fıratcan - Gönüllü Sürgün Sözleri

Gözümün içine bakip bakip anilar git onu getir diyorlar O da sevdi halden anlar Gecenin üçüne vurup vurup acilar unutamaz diyorlar O da sevdi bir zamanlar Özür diledim işte bak yine diliyorum Lütfen lütfen lütfen dön ne olursun Gönüllü sürgünüm kendi sevdama Yak savur beni gözün kara Aşk fethettiği kalbi terkeder mi hiç Her şeyinle gel saril bana Ben gönüllü sürgünüm kendi sevdama Yak savur beni gözün kara Aşk fethettiği kalbi terkeder mi hiç Her şeyinle gel saril bana

Google Aramaları:fıratcan gönüllü sürgün dinle, gönüllü sürgün şarkı sözleri, fıratcan gönüllü sürgün sözleri, fıratcan gönüllü sürgün şarkı sözü, şeklinde aramalar ile şarkıya ulaşabilirsiniz.

#Şarkıyı dinleyip sözlerini okuduktan sonra görüşlerinizi yorumlarda belirtmekten çekinmeyin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri