Gülden Mutlu - Çiçek Gibi Şarkı Sözleri

Gülden Mutlu'nun yepyeni şarkısı 'Çiçek Gibi' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Gülden Mutlu Çiçek Gibi şarkı sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Şarkı Youtube'da yayınlandıktan kısa bir süre sonra 70 bine yakın dinlenmeye ulaştı.İlerleyen günlerde şarkının patlama yapmasını bekliyoruz.Gülden Mutlu yeni şarkısı Çiçek Gibi ile yakın zamanda trendleri alt üst edebilir.Lafı fazla uzatmadan sizleri Gülden Mutlu Çiçek Gibi sözleriyle baş başa bırakıyorum...Görüşlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Bol müzikli günler...

Gülden Mutlu - Çiçek Gibi Dinle

Gülden Mutlu - Çiçek Gibi Sözleri

Soruyor mu beni dünler Hatırında mı yaşadığımız o günler Ben seni defterimin bir sayfasına Yazdım yazdım, kapattım Farzet zehirlendin aşktan Olsa hatırın yazarım ilacı en baştan Dağ gibi durduğun anları şimdi çağır bakalım Gelsin hakkımdan Açtım döktüm içimi kitap gibi Okudun, bittim sanıyorsun Hele bir değsin elim yabancı ele Gör bak nasıl kavrulursun Sana kalsın o ucuz masal da Gündüz anlat, gece ağla Bir daha böyle çiçek gibi Seveni ahh zor bulursun

Google Aramaları:gülden mutlu çiçek gibi dinle, gülden mutlu çiçek gibiyim, çiçek gibi şarkı sözleri, gülden mutlu çiçek gibi sözleri, çiçek gibi şarkı sözü, gülden mutlu yeni şarkısı çiçek gibi dinle, gülden mutlu 2018 şarkısı sözleri, şeklinde aramalar yaparak yayınımıza ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri