Issız Ada Şarkı Sözleri - Kenan Doğulu

Kenan Doğulu'nun yepyeni parçası 'Issız Ada' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Issız Ada şarkı sözlerini ve dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Sevilen şarkıcı Kenan Doğulu, yaza iddialı bir şarkıyla giriş yapıyor.İlerleyen zamanlarda trendlerde yer alabilecek yeni şarkısı Issız Ada, kulağa epey hoş geliyor.Lafı fazla uzatmadan sizleri, Kenan Doğulu Issız Ada sözleri ve dinleme bağlantısıyla baş başa bırakıyorum.Bol müzikli günler...

Kenan Doğulu - Issız Ada Dinle

Kenan Doğulu - Issız Ada Şarkı Sözleri

Issız Bi̇r Adaya Düşsem
Yanima Seni̇ Alirdim
İki̇ Hakkım Daha Varsa
Onu Da Sana Sorardım

Yildizlarin Altinda
Kendi̇ Di̇skomuzu Kurarız
Suyumuz Ateşi̇mi̇z Olsun
Geri̇si̇ne De Bakariz

Issız Bi̇r Adaya Düşsem

Saklan Bi̇zi̇ Göremesi̇nler
Kurtulmak İsteyen Ki̇m                      
Çiplak Kalsak Gün Doğumunda 
Uyanmak İsteyen Ki̇m

Issız Bi̇r Adaya Düşsek

Issız Bi̇r Adaya Düşsen
Yanına Ki̇mi̇ Alırdın
Son Bi̇r Hakkin Daha Varsa
O Tali̇hli̇ Ben Olur Muydum

Yıldızların Altında
Kendi̇ Dünyamızı Kuralım
Kabuktan Bi̇r Tef Bi̇r Tumba
Ömür Boyu Çocuk Kalalim

Issız Bi̇r Adaya Düşsek

Google Aramaları:kenan doğulu ıssız ada dinle, ıssız ada şarkı sözleri, ıssız ada dinle, ıssız ada sözleri, kenan doğulu ıssız ada sözleri, kenan doğulu yeni şarkısı, şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri