İyi Ki Şarkı Sözleri - Nil Karaibrahimgil

Nil Karaibrahimgil'in yepyeni şarkısı 'İyi Ki' an itibariyle sitemize eklenmiştir.İyi Ki şarkı sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Şarkının Youtube klibi kısa sürede 250 binden fazla kez izlendi.Son zamanların popüler şarkıcısı Nil Karaibrahimgil'in yeni şarkısı İyi Ki, oldukça fazla ilgi gördü.

Nil Karaibrahimgil - İyi Ki Dinle

Nil Karaibrahimgil - İyi Ki Şarkı Sözleri

Yağmur istedim yağmadı Bir iş bulmuştum sarmadı Herkesi duyan beni mi duymadı Çok mu şey istedim de ben olmadı Bir kere denedim ama O da tam olmadı benim Senden başka kimsem Senden başka kimsem Senden başka kimsem olmadı İyi ki olmadı İyi ki olmadı Sarmaşığım tırmanmadı Sırlarım hiç saklanmadı Bir kibrit çaktım yanmadı Kutuda başka kalmadı İlaçlar verdim yutmadı Fallar baktırdım tutmadı İyi ki olmadı Dediklerim hiç çıkmadı Kovaladığım kaçmadı İyi ki olmadı Hevesim vardı kalmadı Benimle ekmek de banmadı İyi ki olmadı Yalan uydurdum kanmadı Dükkânlarım açılmadı İyi ki olmadı iyi ki olmadı İyi ki

Google Aramaları:nil karaibrahimgil iyiki dinle, iyi ki dinle, iyi ki şarkı sözleri, nil karaibrahimgil iyi ki sözleri, iyi ki şarkı sözü şeklinde aramalar ile şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri