Mavi - Kaçak Şarkı Sözleri

Mavi'nin (Ayşegül Turan) yepyeni şarkısı 'Kaçak' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Mavi Kaçak şarkı sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Kaçak şarkısının söz ve müziğini Ayşegül Turan yani Mavi kendisi yapmış.Asıl mesleği avukatlık olan Ayşegül Turan, kendisini müziğe adamış sanatçılardan.Söz yazarı, besteci ve şarkıcı olan Mavi'ye hayatında başarılar diliyoruz.Genç ve güzel şarkıcı Mavi'nin yeni şarkısı Kaçak hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Lafı fazla uzatmadan sizleri, Mavi Kaçak şarkısının dinleme bağlantısı ve sözleriyle baş başa bırakıyorum.Bol müzikli günler...

Mavi - Kaçak Dinle

Mavi - Kaçak Sözleri

Geri dönme artık Oldum başka biri Zor oldu başardım Sildim izlerini İsyan boşuna Küssem kaç yazar En mutlu günümde Bitiyormuş azar azar Anladım artık ellerin benden uzak Sen hep kaçaktın gözlerin bana tuzak anladım artık yerin dolmayacak Sakın çıkarma hatırandır bu bıçak Kötü şeyler söyledim yalandan biraz da kimseler duymasın nasıl aşığım hala Nefesim tükendi yaşlandım üç ayda Git yollar senin bizi ne olur unutma Gün kalmadı geceyi avutacak Yalanlar tükendi kalbimi yatıştıracak gözümün feri günden güne sönüyor Sessizce ölüyorum hiç kimse görmüyor

Google Aramaları:mavi kaçak dinle, mavi kaçak sözleri, kaçak şarkı sözleri, mavi kaçak şarkı sözleri, sen hep kaçaktın şarkı sözleri.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri