Onu Bunu Salla Şarkı Sözleri - Taylan Kaya

Sevilen şarkıcı Taylan Kaya'nın yeni şarkısı 'Onu Bunu Salla' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Onu Bunu Salla sözlerini ve dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Taylan Kaya'nın, Onu Bunu Salla şarkısı, kısa süre içinde 20 bine yakın dinlenmeye ulaştı.İlerleyen günlerde trendler arasında yer alabilecek şarkı oldukça beğenildi.Lafı fazla uzatmadan sizleri Taylan Kaya'nın yeni şarkısı Onu Bunu Salla şarkı sözleri ve dinleme bağlantısıyla baş başa bırakıyorum.Şarkıyı dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayın.

Taylan Kaya - Onu Bunu Salla Dinle

Taylan Kaya - Onu Bunu Salla Şarkı Sözleri

İnsan Bu Beşer Şaşar Gelme Üstüme
Sende Para Yok Diyip Gülme Üstüme
Gördüm de Aç Gezen Zengin Fakirler
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Birine Tip Verir Jeep Vermez Mevlam
Birine Aşk Verir Şaşırtır Mevlam
Dama Tahtasında Oynanmaz Tavla
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Birine Jeep Verir Tip Vermez Mevlam
Birine Aşk Verir Şaşırtır Mevlam
Dama Tahtasında Oynanmaz Tavla
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

İnsan Bu Düşer Kalkar Beni Düşünme
Ben Hiç Olmadım ki Senin Düşünde
Ağlama Dur Gözlerim Onu Düşünme
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Birine Jeep Verir Tip Vermez Mevlam
Birine Aşk Verir Şaşırtır Mevlam
Dama Tahtasında Oynanmaz Tavla
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Birine Jeep Verir Tip Vermez Mevlam
Birine Aşk Verir Şaşırtır Mevlam
Dama Tahtasında Oynanmaz Tavla
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Birine Tip Verir Jeep Vermez Mevlam
Birine Aşk Verir Şaşırtır Mevlam
Dama Tahtasında Oynanmaz Tavla
Onu Bunu Salla Bak Şu Sözüme

Google Aramaları:taylan kaya onu bunu salla dinle, onu bunu salla sözleri, onu bunu salla şarkı sözleri, taylan kaya onu bunu salla sözleri şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri