Sensiz Ben Ne Olayım Şarkı Sözleri - Yalın

Sevilen şarkıcı Yalın'ın yepyeni şarkısı 'Sensiz Ben Ne Olayım' an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Sensiz Ben Ne Olayım şarkı sözlerini ve şarkının dinleme bağlantısını aşağıda bulabilirsiniz.Yaza oldukça iddialı bir şarkıyla giriş yapan Yalın, trendlere girecek yeni şarkısıyla karşımızda! Kısa sürede 250 binden fazla kez dinlenen ve klibi izlenen şarkı giderek popülerleşiyor.  İşte Yalın Sensiz Ben Ne Olayım sözleri ve dinleme bağlantısı...Yorum yapmayı unutmayın.Bol müzikli günler...

Yalın - Sensiz Ben Ne Olayım Dinle

Yalın - Sensiz Ben Ne Olayım Şarkı Sözleri

İki mevsim bekledim seni Sen diyorsun iki daha yokum Çiçekleri de yeşili de kalbimi de Kurutuyor yokluğun Çok sevmek lazım en başında Öyle sevmek ki yetsin son anına Yaz boz tahtası değil hayat Bir aşk filmi olsun ki kalsın yarına Sensiz ben ne olayım Dilsiz bir kus gibi durma dalında Sensiz ben ne olayım Ne var bu gitmelerin şanında Sensiz ben ne olayım dilsiz bir kus gibi durma dalinda Sensiz ben ne olayım Yanarken tövbelerim dudağında

Google Aramaları:yalın sensiz ben ne olayım dinle,yalin sensiz ben ne olayim sözleri, sensiz ben ne olayim sarki sozleri, sensiz ben ne olayim dinle, sensiz ben ne olayım şarkı sözleri,yalın yeni şarkısı, yalın'ın 2018 şarkısı şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri