Zor Kurtarmışım Şarkı Sözleri - Genco Ecer

Genco Ecer'in yepyeni şarkısı 'Zor Kurtarmışım' an itibariyle sitemize eklenmiştir.Zor Kurtarmışım şarkı sözleri aşağıda yer almaktadır.Şarkının Youtube'daki klibi kısa sürede 70 bine yakın izlenme aldı ve şarkıya gelen yorumların büyük çoğunluğu olumlu yönde.Eğer sizde Genco Ecer'in yeni şarkısı Zor Kurtarmışım sözlerini beğendiyseniz yorumlarda belirtebilirsiniz. 

Genco Ecer - Zor Kurtarmışım Dinle

Genco Ecer - Zor Kurtarmışım Şarkı Sözleri

Ne mucize bekleyecek halimiz kaldı Ne mucizelere inancımız Ne bir saniye daha bir şeyler söylemek lazım Ne hakkımız var ben herkesle aynı Yediğim içtiğimden ne bir tat alıyorum Artık ne pişmanlık ne de heyecan duyuyorum Konuşmadıklarımızı düşünürken söylediklerimi Ya duymuyorum ya da daha iyi anlıyorum Zor kurtarmışım canımı da vermişim ellerine ben en baştan yanmışım Başkası sanmışım kapılmışım iyi niyetlerime seni sadece abartmışım Ne özel günlerimiz bayramlarımız kaldı Hepsi yalan dolan hepsi hesap kitap Ne bir saniye daha bir şeyler söylemek lazım Ne hakkımız var ben herkesle aynı

Google Aramaları:genco ecer zor kurtarmışım dinle,zor kurtarmışım sözleri,genco ecer zor kurtarmışım sözleri,zor kurtarmışım şarkı sözleri,zor kurtarmışım dinle genco şeklinde aramalar yaparak şarkıya ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri