Anıl Tiryaki - Zaaf Şarkı Sözleri

Youtube netd Müzik kanalı aracılığıyla dinleyici karşısına çıkan Anıl Tiryaki'nin yeni şarkısı 'Zaaf' sitemizdeki yerini aldı.Anıl Tiryaki Zaaf şarkı sözleri için yayınımızı okumaya devam edin.Şarkının klibi kısa sürede 60 bine yakın kez izlendi.Söz & müziği Anıl Tiryaki'ye ait olan Zaaf adlı şarkı hakkındaki görüşlerinizi yorumlarda belirtmekten çekinmeyin...

Anıl Tiryaki - Zaaf Dinle

Anıl Tiryaki - Zaaf Sözleri

Çık bu dengesiz halinden artık dayanamıyorum Bir gözün bende diğeri kimde? Yok, katlanamıyorum Bilirsin; imkansıza, yokuşlara, çekip giden vefasıza, Ayrı bir zaafım var Bilirsin; engellere, gel-gitlere, senin gibi zalimlere, Ayrı bir zaafım var Ben senden vazgeçmeden, kim ne der düşünmeden Bile bile yakma bizi, bana geri dön! El koynuna düşmeden, bir nefes düşünmeden Usul usul yanaş ta, bana geri dön.

# anıl tiryaki zaaf dinle, anıl tiryaki zaaf sözleri, zaaf şarkı sözü, anıl tiryaki yeni şarkı 2018

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri