Ben Fero - Kimlerdensin Şarkı Sözleri

Ben Fero yeni şarkısı Kimlerdensin ile karşımızı çıktı.Şarkının klibi Youtube'da yayınlandıktan yaklaşık bir hafta sonra 500 bine yakın izlenmeye ulaştı.Son zamanların popüler rapçisi Ben Fero'nun Kimlerdensin şarkısının sözleri için okumaya devam edin.Daha önceki parçası Mahallemiz Esmer ile oldukça fazla beğeni toplayan Ben Fero, bu yeni parçası Kimlerdensin ile aynı çizgiyi  yakalar mı dersiniz?

Ben Fero - Kimlerdensin Dinle

Ben Fero - Kimlerdensin Sözleri

Nakarat Gönder gelsin - Sen gönder bas ses versin Üç kez dinler - Ezberler ezberlersin Herkes Mersin - Hep tersin ben hep tersin Kimlerdensin - Herkes der kimlerdensin (x2) Aç hadi dinle bi ton (AÇ) Ben Fero farklı bi ton (YES) Vidyoda burma piton (TISSS) yakışır Dom Perignon (DOM PERIGNON) Bak gelecek miliyon (BAAAK) çok soran oluyor olm (SEN KIMSIN) Pusu kurmuş bir dinleyiciydik yapalım dedik hani homie (YAP GITSIN) Yaptın bile dedi homiem (HELLALSIN) 81 sayı Kobe (MAMBA) Başkan hiphopımız taş gibi aynı Chelsea'li John Mikel Obi (Nigeria) Güney Izmir Trrapci (OTTUZBEŞ) tek bi rumuz var zenci (OH YEAH NIGGA) Dar yollardan, zor yıllardan, çok koridordan geçti (GEÇ) Nigga seni seçtim (SEN) dedi görenlerim (HAH) Güzel hecelerim (YEAH) soyun geceleri (YEAH) Oyun yeni nesil (ÇOK) alışır her kesim (HER) Şuan benimlesin (GEL) mahallemizdesin (ESMERSIN) Saygı duyarsan sen bizdensin, benim yerim senin (YES) Dinleyeceksin bilki (DINLERSIN) sen diyeceksin birsin (BIR) Bu nakarat artık girsin, (GIR) heceler damarına girsin (GIRSIN) Farkmaz sen hedefimsin (FARKETMEZ) tesbih, küpe ya da piercing (SKKKRT) Gönder gelsin - Sen gönder bas ses versin Üç kez dinler - Ezberler ezberlersin Herkes Mersin - Hep tersin ben hep tersin Kimlerdensin - Herkes der kimlerdensin (x2) Sesimiz çıkmadı kısık (AH) belimiz olmadı fıtık (YOK) Bi saçımız eksik bi tık (SAÇ) dediler kelsin nigga (KEL) Dedim eyvallah nigga (EYVALLAH) tarzımız her zaman budur (HAH) Seç beğen al yada kudur (AL) yolumuz hep doğrudur (YOL) Hıdıdım nah son bulur (NAH) saksağan dala kondu vur (BANG) Aksam sol şerit hastam çok,bendeki taş gibi aksak yok (PRRR) Biladeri der bana what’s up dog, sms yolla whatsapp yok (EY) Güzel iki yan ver otobana can ver hiç mola vermem herkes tok (PRRR) Bi dakka dur hold on, biraz yavaş go slow Purom bitik oh no, teyip çalar Migo (HUH HUH) Hemen gelir more hoes, tanır bizi cosmos Bi sesini kes dangoz, düşmüşe ver sandoz (SKKKRT) Bize farketmez her doz, çığır bi türkü derdo Üşüyen manitaya ver mont, ben kutup ayısı sen fok Ben bi çıkardım sen şok, ritim akıyor dimi lan çok Nöbette giydik panço, tek bi kral var Huncho Gönder gelsin - Sen gönder bas ses versin Üç kez dinler - Ezberler ezberlersin Herkes Mersin - Hep tersin ben hep tersin Kimlerdensin - Herkes der kimlerdensin (x2)

En çok aranan kelimeler:ben fero kimlerdensin dinle, kimlerdensin sözleri, ben fero yeni rap 2018, herkes der kimlerdensin sözleri, ben fero yeni şarkı 2018, kimlerdensin şarkı sözü, kimlerdensin rap sözleri ben fero

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri