Çağan Irmak - Göç Şarkı Sözleri

Bir başka Nazan Öncel şarkısı olan Göç, Çağan Irmak'ın yorumuyla karşımıza çıktı.Çağan Irmak Göç şarkı sözleri yazının devamında yer almaktadır.Pop müziğin efsane isimlerinden Nazan Öncel'in şarkıları ünlü sanatçılar tarafından seslendirilirken, Çağan Irmak'ın payına da Göç şarkısı düştü.Asıl mesleği senaristlik ve yönetmenlik olan Çağan Irmak bu sefer şarkı söyledi.Bakalım beğenecek misiniz? Ayrıca Ve Nazan Öncel Şarkıları adlı albümde toplanan tüm şarkıları dinleyebilirsiniz.Söz & müziği Nazan Öncel'e ait olan Göç şarkısı Çağan Irmak yorumuyla tutar mı sizce?
çağan ırmak göç sözleri, göç şarkı sözleri, ve nazan öncel şarkıları albümü çağan ırmak göç dinle sözleri
Çağan Irmak Göç Sözleri - Çağan Irmak Göç Dinle - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Çağan Irmak - Göç Dinle

Çağan Irmak - Göç Sözleri

Kalp caysa da vur kıyılarıma
Yağmur ol yağ bana
Gül solsa da dur kapılarıma
Müjdeler ver bana
Göğsünde avutsaydın
Uzanıp da öpseydin
Beni sevseydin sevseydin
Söylemesen de anlardım
Gel kıyılarıma kapılarıma
Gel bana
Gel odalarıma gir uykularıma
Tutulaydım ay yerine
Aşk heryerde göç her mevsim
Uzanamadım ellerine
Biraz çocuk kalsaydım
Elinden su içseydim
Beni sevseydin sevseydin
Konuşmasan da anlardım
Gel odalarıma uykularıma
Gel bana

Google Aramaları:çağan ırmak göç dinle, çağan ırmak göç sözleri, göç şarkı sözleri çağan, göç şarkı sözü çağan ırmak, ve nazan öncel şarkıları albümü

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri