Ceylan Ertem - Sokak Kızı Şarkı Sözleri

Bir Nazan Öncel şarkısı olan Sokak Kızı, Ceylan Ertem ile yıllar sonra tekrardan gün yüzüne çıkıyor.Ceylan Ertem'in Ve Nazan Öncel Şarkıları adlı albüm için seslendirdiği Sokak Kızı, kulağa oldukça hoş geliyor.Ceylan Ertem Sokak Kızı şarkı sözleri aşağıda yer almaktadır.Doğan Müzik Company adlı Youtube kanalında yayınlanan şarkı, kısa sürede 10 bine yakın kez dinlendi.Söz & müziği, Türk Pop'unun usta isimlerinden Nazan Öncel'e ait olan şarkı sizce Ceylan Ertem yorumuyla tutar mı?
Nazan Öncel'e ait olan Sokak Kızı adlı şarkıyı Ceylan Ertem Seslendiriyor.Dinlemek ve sözlerini okumak için sitemizi ziyaret edin.
Ceylan Ertem Sokak Kızı Sözleri - Ceylan Ertem Sokak Kızı Dinle - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Ceylan Ertem - Sokak Kızı Dinle

Ceylan Ertem - Sokak Kızı Sözleri

Salıncakta sallanmadım
Parka gitmedim şeker almadım
Ne oyuncağım oldu ne uçutmam oldu
Yeni pabuçlarım ne bayramlığım oldu
Ben çocuk olmadım…

Ben sokak kızıyım bana acımayım

Ekmek çaldım fırından
Katık buldum çöplükten
Polis koştu peşimden
Hırsız polis oynadım

Ben sokak kızıyım bana iyi davranmayın

Tütün buldum yerlerden
Gittim yaktım birinden
Dayak yedim abimden
Korkum yoktur itlerden

Ben sokak kızıyım bana acımayım
Ben okullu olmadım ben
Renkli boyalarım kalemim olmadı
Ne önlük giydim ne yavru kurt oldum
Ne baş öğretmenim ne kitabım oldu
Ben çocuk olmadım

Ekmek çaldım fırından
Katık buldum çöplükten
Polis koştu peşimden
Hırsız polis oynadım

Ben sokak kızıyım bana iyi davranmayın

Tütün buldum yerlerden
Gittim yaktım birinden
Dayak yedim abimden
Korkum yoktur itlerden

Ben sokak kızıyım bana acımayın…

Arama Etiketleri:ceylan ertem sokak kızı dinle, sokak kızı ceylan ertem sözleri, sokak kızı şarkı sözleri, ceylan ertem sokak kızı şarkı sözü, ve nazan öncel şarkıları albümündeki şarkılar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri