Fatma Turgut - Zor Dünya Şarkı Sözleri

Türk pop müziğinin efsanelerinden Nazan Öncel'in Zor Dünya adlı şarkısı ünlü rock sanatçısı Fatma Turgut ile tekrardan karşımızı çıktı.Ve Nazan Öncel Şarkıları albümü için bir çok sanatçı Nazan Öncel'in şarkılarını seslendirdi.Fatma Turgut'unda nasibin de Zor Dünya şarkısı varmış.Fatma Turgut Zor Dünya şarkısının sözleri yayınımızın devamında yer almaktadır.Şarkıyı dinledikten sonra yorum yapmayı unutmayın.Sizce Fatma Turgut, Zor Dünya şarkısını nasıl yorumlamış?
Fatma Turgut'un yorumuyla Nazan Öncel'in Zor Dünya şarkısını dinleyin,Ayrıca Zor Dünya şarkı sözlerini de okumayı unutmayın.
Zor Dünya Sözleri Fatma Turgut - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Fatma Turgut - Zor Dünya Dinle

Fatma Turgut - Zor Dünya Sözleri

Eller üstünde geldik dünyaya
Yine eller üstünde son yolculuk
Yaşamak el mahkum ölmek el mahkum
Bi günah daha yaz bana
Ne halin varsa gör sonra
Bana bir ömür biçtin ya
Gidiyorum eyvallah
Bi kıyak daha çekme bana
Kendi hesabına çalış dünya
Bu kadar yalan yeter bana
Böyle yaşamak zor dünya
Anam ağlıyor dünya
Anlaşamadık gitti
Kavgamız bitmez dünya
Uzlaşamadık gitti

Google Aramaları:zor dünya şarkı sözleri fatma turgut, zor dünya şarkı sözü, fatma turgut zor dünya dinle, fatma turgut zor dünya sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri