Göksel - Gidelim Buralardan Şarkı Sözleri

Göksel'in seslendirdiği Gidelim Buralardan adlı şarkı aslında Nazan Öncel'e aittir.Şarkı yazarı ve şarkıcı olan Göksel Demirpençe, kendine has yorumuyla şarkıyı güzel bir şekilde söylemiş.Birçok ünlü sanatçı Ve Nazan Öncel Şarkıları adlı albüm için bir Nazan Öncel şarkısı söylerken, Göksel'in payınada bu şarkı düşmüş.Göksel Gidelim Buralardan şarkı sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz.Söz & müziği Nazan Öncel'e ait olan Gidelim Buralardan Göksel'in yorumuyla kulağa çok hoş geliyor.Şarkı Youtube'da paylaşıldıktan kısa bir süre sonra 50 bine yakın dinlemeye ulaştı.Sizce Göksel Gidelim Buralardan şarkısı tutar mı?
Göksel Gidelim Buralardan Şarkı Sözü, Gidelim Buralardan Sözleri
Göksel Gidelim Buralardan Sözleri - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Göksel - Gidelim Buralardan Dinle

Göksel - Gidelim Buralardan Sözleri

Söyleyin yarime baharları beklesin 
Söğüdün dalları bugün eğilmesin 

Beni geçirmeye kardeşim gelmesin 
Annesinin bir tanesini kimseler üzmesin 

Gidelim buralardan 
Dayanamiyorum 
Gidelim buralardan 
Unutamıyorum 

Yükleyin ne varsa gönlüme demlensin 
Ayrılığın üstüne hasretim eklensin 
Beni geçirmeye yalnızlığım gelsin 
Ya dönülür ya dönülmez kimse üzülmesin

Google Aramaları:göksel gidelim buralardan sözleri, ve nazan öncel şarkıları albümündeki tüm şarkılar, gidelim buralardan şarkı sözü göksel 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri