Hayko Cepkin - Bırak Seveyim Rahat Edeyim Şarkı Sözleri

Rock müziğin popüler ismi Hayko Cepkin, bu sefer Nazan Öncel'e ait olan Bırak Seveyim Rahat Edeyim adlı şarkısıyla karşımıza çıktı.Şarkı Ve Nazan Öncel Şarkıları albümünde yer alıyor.Kendine has yorumuyla Bırak Seveyim Rahat Edeyim şarkısını yorumlayan Hayko Cepkin, kulakların pasını sildi.Şarkıyı aşağıda eklediğimiz dinleme bağlantısı aracılığıyla dinleyebilir, ayrıca Hayko Cepkin Bırak Seveyim Rahat Edeyim şarkı sözlerini de aşağıda bulabilirsiniz.Sözleri Nazan Öncel'e ait olan şarkıyı Hayko Cepkin'in kendi tarzıyla nasıl buldunuz? Görüşlerinizi yorumlarda belirtmekten çekinmeyin.Bol müzikli günler...
Hayko Cepkin Bırak Seveyim Rahat Edeyim şarkı sözleri:Ben akşamları sevmem, akşamlar sorun yaratır. Devamı sitemizde yer almaktadır.
Hayko Cepkin Bırak Seveyim Rahat Edeyim sözleri - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Hayko Cepkin - Bırak Seveyim Rahat Edeyim Dinle

Hayko Cepkin - Bırak Seveyim Rahat Edeyim Sözleri

Ben akşamları sevmem, akşamlar sorun yaratır
Ben konuşmayı da sevmem, gidişler hep o gidiştir
Senin geçtiğin yollardan yalnızlık çıkar gelir
Ve böyle akşamlarda içim biraz daha erir

Ben seni sevmedim, ben seni sevmedim
Ben yalan söyledim, çok sevdim

Bırak seveyim rahat edeyim

Ne sızlandım ne ağladım
Sana yalan söylemişler
Sende mutlu sayılmazsın
Başka bir sebep göster
Sen beni yanlış anladın
Kimler gelir kimler geçer
Bende bir melek değilim
Bu gün canım sevişmek ister

Ben bişey demedim, ben bişey demedim
Ben öyle demedim, çok sevdim

Bırak seveyim rahat edeyim

Google Aramaları:hayko cepkin bırak seveyim sözleri, bırak seveyim rahat edeyim dinle hayko cepkin, ben akşamları sevmem şarkı sözleri hayko, bırak seveyim rahat edeyim şarkı sözü hayko cepkin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri