İrem Derici - Gel Demen de Yeterdi Şarkı Sözleri

İrem Derici'nin Sabıka Kaydı albümünde yer alan 'Gel Demende Yeterdi' adlı şarkısı an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Gel Demende Yeterdi şarkı sözlerine ve şarkının dinleme bağlantısına aşağıdan ulaşabilirsiniz.Önceki şarkılarıyla uzun bir süre dillerden düşmeyen ve hayranlarının kalbinde taht kuran İrem Derici, bu şarkısı ve yeni albümü Sabıka Kaydı'nda yer alan diğer şarkılarla trendleri uzun bir süre meşgul edebilir.
İrem Derici'nin yeni albümünde yer alan Gel Demende Yeterdi şarkı sözlerine sitemizden ulaşabilirsiniz.
İrem Derici Gel Demende Yeterdi Sözleri - İrem Derici Gel Demende Yeterdi Dinle - Sabıka Kaydı Albümü 2018

İrem Derici - Gel Demen de Yeterdi Dinle

İrem Derici - Gel Demen de Yeterdi Sözleri

Dün bi şarkı dinledim, ezberledim sözlerini
Biraz bu şehri anlatıyor, biraz seni biraz beni
Dün bi şarkı dinledim, dokundu nedense içime
Miras gibi yokluğunda varmış gibi bir nedeni

Ellerim senin ellerine alışmış
Tüm yanlışlar doğrularla karışmış
Of of of

Üzülen giden mi terkedilen mi?
Keşkelerle savaşma, gel demen de yeterdi
Üzülen giden mi terkedilen mi?
Aklı kalple barıştırıp gel demen de yeterdi
Gel demen de yeterdi

Google Aramaları:irem derici gel demende yeterdi dinle, gel demende yeterdi şarkı sözleri, irem derici gel demende yeterdi sözleri, gel demende yeterdi şarkı sözü irem derici

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri