İrem Derici - Zavallı Şarkı Sözleri

İrem Derici'nin Sabıka Kaydı albümünde yer alan 'Zavallı' adlı şarkısı an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Zavallı şarkı sözlerine ve şarkının dinleme bağlantısına aşağıdan ulaşabilirsiniz.Önceki şarkılarıyla uzun bir süre dillerden düşmeyen ve hayranlarının kalbinde taht kuran İrem Derici, bu şarkısı ve yeni albümü Sabıka Kaydı'nda yer alan diğer şarkılarla trendleri uzun bir süre meşgul edebilir.
İrem Derici'nin yeni albümünde yer alan Zavallı şarkısını sözlerini okuyarak dinleyin.
İrem Derici Zavallı Sözleri - İrem Derici Zavallı Dinle - Sabıka Kaydı Albümü 2018

İrem Derici - Zavallı Dinle

İrem Derici - Zavallı Sözleri

Bu sonuncudan çektiğim kadar
Hiç kimseden çekmedim
Ayrılınca mahvoldu hayatı
Bense damla yaş dökmedim

Ayrılık kolay sonrası olay
Aşkla hiç alay etmedim
Hem dürüsttüm hem ilgiliydim ama
Böyle ruhsuza yetmedim

Sıktı o sahte bakışları
Bana saçmasapan laf sokuşları
Biri söylesin anlamıyor beni
Çıkamaz bana ulaşan yokuşları

Keyfimi bozmasın, ona son uyarı
Bilmiyor yok benim dilimin ayarı
Cariye istiyor canımın kenarı
Kendini zor sanıyor zavallı

Keyfimi bozmasın, ona son uyarı
Bilmiyor yok benim dilimin ayarı
Cariye istiyor canımın kenarı
Ben kül, o kor sanıyor zavallı

Google Aramaları:irem derici zavallı dinle, zavallı şarkı sözleri, irem derici zavallı sözleri, zavallı dinle irem derici, zavallı şarkı sözü irem derici

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri