Tarkan - Yalnızlar Treni Şarkı Sözleri

Megastar Tarkan, bu sefer bir Nazan Öncel şarkısıyla karşımıza çıktı.Yalnızlar Treni şarkısı Türk Pop müziğinin usta isimlerinden Nazan Öncel'e ait bir şarkı.Tarkan Yalnızlar Treni şarkı sözleri yazının devamında yer almaktadır.Kısa sürede 375 bin dinleme ulaşan Tarkan Yalnızlar Treni, şarkısına yoğun bir ilgi var.Söz & müziği Nazan Öncel'e ait olan Yalnızlar Treni'ni bir zamanlar Sibel Can'da seslendirmişti.Ve Nazan Öncel Şarkıları albümünde yer alan Tarkan Yalnızlar Treni şarkısını beğendiniz mi?
Nazan Öncel'e ait olan Yalnızlar Treni şarkısını Sibel Can'dan sonra Tarkan'da seslendirdi.Tarkan Yalnızlar Treni şarkı sözleri, sitemiz sozlerisozu.net'te yer almaktadır.
Tarkan Yalnızlar Treni sözleri - Tarkan Yalnızlar Treni dinle - Ve Nazan Öncel Şarkıları Albümü 2018

Tarkan - Yalnızlar Treni Dinle

Tarkan - Yalnızlar Treni Sözleri

Nöbetçi sevgilin olamam doğrusu
İkimize bir dünya yetmiyor mu
Ben kendime ait sen kendine buyruk
Üç yanlışdan bir doğru gitmiyor mu
Bu yalnızlar treni ne bitmeyen senfoni
Git ama git unut beni beni beni
Benim için kolay unuturum gider
Kalbim affetmez seni
Ammaaan bırak imkansız olsun
İnceldiği yerden kopsun
Ne senin yüzün güldü ne içime sindi
Olmayınca olmuyor
Payıma yalnızlık düştü kader hep beni çizdi
Gülmedi mi gülmüyor

Google Aramaları:tarkan yalnızlar treni dinle, tarkan yalnızlar treni sözleri, yalnızlar treni şarkı sözü tarkan, ve nazan öncel şarkıları albümündeki şarkıları tarkan, payıma yalnızlık düştü şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri