Deniz Sipahi - Özgürlüğüm Senin Şarkı Sözleri

Deniz Sipahi - Özgürlüğüm Senin Dinle

Deniz Sipahi - Özgürlüğüm Senin Sözleri

Bedenin istemiyor mu? Kaçmasan olur mu? Seninim bir ömür boyu Sensizlik gizli bir kuyu Sensiz geçen her saniye Ellerim tenimde Burda olsak senle yüzyüze Sendeki bu direnç niye? Özgürlüğüm senin, nefesim tenim, elindeyim senin sevsene beni çıldırtan hislerim, uyuştu bak zihnim, göklerdeki evim nefesim senin Sensizlik gelir üstüme Kaçtı yine bak ruhum Kazananı kim oyunun? Karmakarışık bak ruhum.. Özlüyorum bile tenini İstiyorum deli gibi Nasıl oynarsın benimle? Kızdım bak ! Cezalısın sen ! Özgürlüğüm senin, nefesim tenim, elindeyim senin sevsene beni çıldırtan hislerim, uyuştu bak zihnim, göklerdeki evim nefesim senin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri