Emrah Karaduman Ft. Aleyna Tilki - Sevmek Yok Şarkı Sözleri

Emrah Karaduman Ft. Aleyna Tilki - Sevmek Yok Dinle

Emrah Karaduman Ft. Aleyna Tilki - Sevmek Yok Sözleri

Kafasına koyduğunu yapmadan duramayan
Bir dalı tutmadan bir diğerini bırakmayan
Kötülük konularında şeytanı aratmayan
İnsanlıktan nasibini alamayanlar, ah

Geçmişin hesabını yapıyorum kaç gündür
Beni bütün üzen biri ve o kalpsizi
Tanrım sen de süründür…

Yüreğin her dediğini
Duymak yok bundan sonra
Ayrılık şarkıları,
Çalmak yok bundan sonra

Yüreğin her dediğini
Duymak yok bundan sonra
Kendimden başkasını,
Sevmek yok bundan sonra
Sevmek yok…

Kötülük konularında şeytanı aratmayan
İnsanlıktan nasibini alamayanlar, ah
Geçmişin hesabını yapıyorum kaç gündür
Beni bütün üzenleri ve o kalpsizi
Tanrım sen de süründür…

Yüreğin her dediğini
Duymak yok bundan sonra
Ayrılık şarkıları,
Çalmak yok bundan sonra

Yüreğin her dediğini
Duymak yok bundan sonra
Kendimden başkasını,
Sevmek yok bundan sonra
Sevmek yok…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri