Oğuzhan Koç - Yaradana Yalvartma Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç'un yepyeni şarkısı "Yaradana Yalvartma" an itibariyle sitemizde yayınlanmıştır.Rol aldığı sinema filmi Yol Arkadaşım 2'nin film müziği olan Yaradana Yalvartma karşınızda! Ünlü sanatçı Oğuzhan Koç'un daha önceleri seslendirdiği şarkılar hep zirvelere oynadı.Trendlerde sürekli yer bulan şarkılara yenisi ekleme peşinde.Bu yeni şarkısı Yaradana Yalvartma'da yayınlanalı birkaç saat oldu ve daha şimdiden 500 bine yaklaştı.Yaradana Yalvartma sözleri ve müziği oldukça güzel olmuş.Sözleri Kenan Doğulu'ya ait olan Yaradana Yalvartma şarkısının müziği ise Ufuk Yıldırıma ait.Yakın bir zamanda sinemada yayınlanacak olan Yol Arkadaşım 2 Filminde çalan şarkılardan birisi olan Yaradana Yalvartma Oğuzhan Koç'un yorumuyla kulağa oldukça hoş geliyor.Müzikseverlerin Google üzerinde Oğuzhan Koç Yaradana Yalvartma sözleri şeklinde aratırken, karşılaşmak isteyeceği sade, hızlı ve kullanışlı şarkı sözleri sitesi sozlerisozu.net gururla sunar...Ayrıca Yol Arkadaşım 2 filmini 12 Ekim'de sinemalarda izleyebilirsiniz.

Oğuzhan Koç - Yaradana Yalvartma Dinle

Oğuzhan Koç - Yaradana Yalvartma Sözleri

Aramıza dağlar düşmanlar yalancılar girdi Beni sana herkes anlattı o bir şeytandır dedi İnanamadım ben duyduğumda beni terkettiğini Sende hiç vicdan yok canım sozlerisozu.net Aşkımıza gözler yalan sözler kitapsızlar girdi Seni bana herkes oyunlarla kahretti geçti Güvenemedin sen hislerinle seni aldattım sandın Sende hiç insaf yok canım www.sozlerisozu.net Yaradana yalvartma yüreğime taş basma Yaralıyım anla beni sorma düzelirim inşallah Yaradana yalvartma yüreğime taş basma Kendimi saldım beni sorma unuturum inşallah

Etiketler:oğuzhan koç yaradana yalvartma sözleri, oğuzhan koç yeni şarkısı, yaradana yalvartma şarkı sözleri, yol arkadaşım 2 film müzikleri, yaradana yalvartma şarkı sözü, yol arkadaşım 2 çalan şarkı yaradana yalvartma, oguzhan koc yaradana yalvartma, yol arkadasim 2 film muzikleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri