Parodi Kings - Uyan Parodi Okullar Açıldı Şarkı Sözleri

Geçtiğimiz günlerde oldukça fazla ses getiren Velet ft Canbay & Wolker Uyan parçasından uyarlanan, Okullar Açıldı sitemizde yayınlanmıştır.Youtube'un fenomen kanallarından Parodi Kings tarafından çekilen Okullar Açıldı klibi, 80 bin izlenmeye ulaştı."Kalk okula geç kalıcan, uyan uyan uyan" sözleriyle dikkatleri üzerine çeken şarkı yoğun ilgi görüyor.Parodi Kings Uyan Parodi sözleri aşağıda yer almaktadır.Görüşlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın...

Parodi Kings - Uyan Parodi Okullar Açıldı Dinle

Velet - Canbay & Wolker Uyan Parodi - Okullar Açıldı Sözleri

[Verse 1:] Kış gelir de yaz biter be can? Ben sana “gül” dedim mi lan? Şaka yaptım alınma bana Sen öyle gülersen nah gelir bahar Geceniz hayr olsun Zaten matematikte kayboldum Masada kitaplarım, yanına çay koydum Biz boş dersi sevdik ama hep doldu Yorgana sarıldım vaktim dar Kar düşşün şehrime tatil var Hava karanlık kafamda yastıklar Bide ders için uykudan çalmışlar Okul diyip hapisaneye tıkmışlar Biz varken bile yok yazmışlar Bi’ de yetmedi disipline atmışlar Tüm sınıfa kelepçe vurmuşlar [Nakarat x2:] Kaaaaalk, Okula geç kalıcaaan Gözünü seveyim İiiiiilk günden böyle olmaz Uyan uyan uyan uyan [Verse 2:] “Kalk lan” deme kalkamıyorken Hele ben uykuma düşkünken Zeki yine rüyama etmiştin Sen Alarmın dibimde çalarken Düştüm ben üstüme düşme Okul diyip bağrımı deşme Lan elini, kolunu çek benden Okullar olamaz bana mesken Vaad etmem, itaat etmem Dostumu disipline ihbar etmem Tamam ulan inat etmem Hakkımı da helâl etmem Tutunurum ama yorulurum Her yatağa sarıldığımda da durulurum Ve döndüm sözümden okullar uçurumum Sol yanımda alarmın dursun [Nakarat x2:] Kaaaaalk, okula geç kalıcaaan Gözünü seveyim İiiiiilk günden böyle olmaz Uyan uyan uyan uyan [Verse 3:] Siz daha uyuyun benim gidesim var Hah hocaya yeminim var Baktığın her tarafta notlar var Kimseye demedim “kopya veresim var” “Gel” dedim de sana gelmedin ki lan? Devamsızlığa ekleniyor Baran Yine test çözüyom sana gelince Yine bana hoş geliyor hayat Değil arkadasın hep geri kaldın Sus! Kardeş değil sorumsuzsun Notları vermeden kopya hazırladın Boş yere koşturdun Bana gülme yeter Son gülen iyi güler derdi dedem Notumun üstüne ben not eklerken Sen kalıp mal gibi yaz okuluna gel [Nakarat x2:] Kaaaaalk, okula geç kalıcaaan Gözünü seveyim İiiiiilk günden böyle olmaz Uyan uyan uyan uyan

Google Aramaları:parodi kings uyan parodi sözleri, velet canbay wolker uyan parodi sözleri, okullar açıldı uyan parodi sözleri, kaaalk okula geç kalıcaaan sözleri, uyan uyan okula geç kalıcan şarkı sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri