Sibel Meriç - Kıpırtı Şarkı Sözleri

Genç ve güzel şarkıcı Sibel Meriç, yepyeni bir şarkıyla karşımıza çıktı."Kıpırtı" adlı yeni şarkısı daha yayınlanalı 6-7 saat olmasına rağmen 50 bin dinlenmeye yaklaştı.Youtube'da netd Müzik kanalında yayınlanan şarkının klibine yoğun bir ilgi var.Söz & müziğini Tarık İster ve Güven Güneri'nin yaptığı Kıpırtı, bizim oldukça hoşumuza gitti.Sizde şarkıyı beğendiyseniz Sibel Meriç Kıpırtı şarkı sözlerini okurken aynı zamanda şarkıyı da dinleyebilir ve sözleri daha kısa bir sürede ezberleyebilirsiniz.

Sibel Meriç - Kıpırtı Dinle

Sibel Meriç - Kıpırtı Sözleri

Kalbinde kıpırtı varsa bana da söyle Gülme ayıptır hani ben diyim son çare sessiz sakin otururdum ben öyle Şimdi karıştı aklım fikrim sende Olmaz beni o bu halde hiç kimselere bırakmaz Hadi gel yetmedi mi ayrı gayrı nöbetler Sokul hadi yanıma sırılsıklam oldu Sardı dört bi yanımı sıcacık bedenini Birileri yana döne dolaşıyor bir çare bulamadı kovaladı karaladı yenileri Yar yanımda olmazsan neylerim böyle aşkı Zor bu durumlar gelmezsen ararsın bütün dünleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri