Simge - Öpücem Şarkı Sözleri

Simge, "Ben Bazen" albümünde yer alan yeni şarkısı "Öpücem" ile dinleyici karşısına çıktı.Sözlerini Sezen Aksu ve Sibel Algan'nın yazdığı şarkının müziği ise Sezen Aksu'ya ait.Simge Öpücem şarkısının klibi Youtube'da yayınlanalı 5-6 saat oldu ve şuanda 950 Bin izlenmeye ulaştı.Youtube trendlerde 6. sırada yer alan Simge Öpücem sözlerini yazının devamında bulabilirsiniz.Simge'nin 3 ay kadar önce seslendirdiği Ben Bazen adlı şarkı 40 Milyonun üzerinde dinlendi.

Simge - Öpücem Dinle

Simge - Öpücem Sözleri

Peşindeyim alana kadar peşindeyim İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim Yakıcam buraları o derece yani başındayım Gülünce yazında ağlayınca kışındayım Daha iyisini mi bulucan Bir gel neler anlatıcam Ben seni öyle bir sevicem ki Aklını oynatıcan sozlerisozu.net Aç koynunu giricem giricem dellenme Dudağından öpücem öpücem söylenme Demek ki bir bildiğim var sen beni takip et Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet Neye benziyor istediğin hayat bir tarif et Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek https://www.sozlerisozu.net Daha iyisini mi bulucan Bir gel neler anlatıcam Ben seni öyle bir sevicem ki Aklını oynatıcan Aç koynunu giricem giricem dellenme Dudağından öpücem öpücem söylenme

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri