Velet - Beladayım Şarkı Sözleri

Bugün Teaserı yayınlanan Velet Beladayım tekli çalışmasının çıkış tarihi 28 Eylül olarak açıklandı.Ünlü rapçi Velet'in son zamanlarda Youtube'daki kliplerinin silinmesi oldukça ses getirmişti.Hala ayaktayım diyen Velet, yeni bir parça ile karşımıza çıkıyor.Velet Beladayım sözleri yazımızın devamında yer alıyor.Son zamanlarda çıkardığı parçalar ile oldukça popüler olan ve trendlerde her zaman yer bulan Velet bu yeni single'ı ile trendleri sallayacak gibi görünüyor.Siz ne düşünüyorsunuz?
#Merakla beklenen Velet Beladayım adlı parça bugün piyasaya çıktı.Piyasaya çıkar çıkmaz sitemizde yayınladığımız Velet Beladayım sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.
(28.09.2018 12:21 tarihinde güncellenmiştir.)
Ünlü rapçi Velet'in yepyeni single'ı Beladayım piyasaya çıktı.Sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.
Velet Beladayım sözleri - Beladayım rap sözleri

Velet - Beladayım Dinle

Velet - Beladayım Sözleri

[Verse 1]
Kendimi yokladım imkânsızları hep zorladım
Sen hiç sormadın halimi vebalini öder o adi biri
Ve bu dağ gibi ortada
Sen kapa gözünü kadere
Yaz yaz boz gibi tuz buz gibi
Yani kış yaz gibi az bas geri
Fark var sen ben gibi p*ç kurusu bi dur geri
Yanar o döner yüzüne güler seni sana över ama bitecek
Bir gün biri belki beni de bağrına ben diye gömecek
Yine benim canım yanıyor yetmedi vampir şah damar arıyor
Göz kan kırmızı da uykumdan var dert ama bir daha dile vurmam
sozlerisozu.net
Kanını da kinini de ününü de acını da eyvah dünya
Yazını ve sözüne de inanıp yaşarken öldüm dünya

Bu gece deliyim ben delinin piriyim
Canı bu kadar yanan birini sabrını deneyin
Hele bi deneyin, umrumda değil isterseniz geberin

Yamalama dikenimi yalanı denizde huzur ararım al tutulur şurana
Fondöteni kapatır mı yaraları hiçbir ağrı kesici kesmez en derin acıları
İyilik perilerin acı veriyo, iyi niyetimi birileri suistimal ediliyo
Ve kabul ediyorum hayat hep ileri gidiyo
Biri benim kaleme gizli bir geçit arıyo

[Nakarat x2]
Beladayım ya kanım ya canım yarama bıçak
Ararım tararım hesap sorarım kanım sıcak
İnadım inat, inadım inat olur
Kimine umut dolu kimine yolun sonu

[Verse 2]
Her şey durdu, akrep yelkovana kafa tuttu
Ben düşerken yükseklikler  yine beni  tuttu
Ölmek kolay ama tabutumu tutacak insan var mı?
Demeden önce seni tabuta koyar mı?
Beyaz bez alacak paran var mı ?

Gücüm yok dedim güçsüz biriyim
Bunu bile yazarken aptal gibiyim
Derdimi bi dumanım alıyo
O bile yetmez canım çok yanıyo
sozlerisozu.net
Ben ben bu ara ateşe bir barutum
Ya karakolum ya da bir tabutum
Canı yanan birinin umuduyum
Pisliğini attığın derin bir kuyuyum

Ayrı gayrı yollarımıza gidelim
Dedim yetmedi intikam hevesim
Al sana intikam eceli
Bu şarkı bi cesedin katile hecesi

Bu şarkıyı bin kere dinle
Bütün gece uzan ve tavanı izle
Umarım bu acın hiç geçmez
Benim acılarımın yüküne göt yetmez

Yıktık eceli beni yakıyon
Bu yüzden açıp içip uçup yine pilot oluyon
Yukarıdan da bi karınca gibi duruyon
Kaşı gözü alınmış manitam gibi duruyon
sozlerisozu.net
Yani neticede duruyor
Önemli bir sorum var ne uğruna yaşıyon
Elinde bi sopa savaş açıyo
Kale duvarlarıma ha bire pamuk atıyon

[Nakarat x2]
Beladayım ya kanım ya canım yarama bıçak
Ararım tararım hesap sorarım kanım sıcak
İnadım inat, inadım inat olur
Kimine umut dolu kimine yolun sonu

Etiketler:velet beladayım sözleri, velet yeni rap 2018, beladayım rap sözleri

#Velet Beladayım rap parçasının sözlerini ilk olarak yayınlamanın gururunu yaşıyoruz fakat sözlerde bazı hatalar ve eksikler olabilir.En yakın zamanda tüm hatalar ve eksikler giderilecektir.Eğer sizinde farkettiğiniz yerler olursa yorumlarda belirtebilirsiniz.#

Şarkı sözlerindeki hatalar düzeltilmiştir.(Güncelleme: 30.09.2018 14:39)

Yorumlar

  1. ben delinin piriyim yerine ben delinin biriyim olacak

    YanıtlaSil
  2. Nakaratta yanlış var /Ararım sorarım hesap sorarım kanım sıcak/ kısmında ARARIM TARARIM hesap sorarım kanım sıcak olacak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri