Yener Çevik - Sabaha Doğru Şarkı Sözleri

Yener Çevik - Sabaha Doğru Dinle

Yener Çevik - Sabaha Doğru Sözleri

Sabaha doğru sabaha doğru Özledim sabaha doğru Hep aklımda sabaha doğru Unuttum yalan unutmadım doğru Kakao'yu toplayan adamlar çukolatanın tadını bilmiyo Unuttum galiba hayalleri artık kurmuyom Sen istediğini konuş ben artık zaten duymuyom Ay doğunca yaşıyom Güneş doğunca uyuyom Saati sana kuruyom Akrep oluyom yelkovan oluyom Saati sana kuruyom Akrep oluyom yelkovan oluyom Sabaha doğru sabaha doğru Özledim sabaha doğru Hep aklımda sabaha doğru Unuttum yalan unutmadım doğru Şimdi yalnızlık kıpkırmızı Belki kurşuni belki beyaz Belki siyah belki ayaz Belki kış belki yaz Şimdi yalnızlık kıpkırmızı Belki kurşuni belki beyaz Belki siyah belki ayaz Belki kış belki yaz Sabaha doğru sabaha doğru Özledim sabaha doğru Sabaha doğru sabaha doğru Özledim sabaha doğru Hep aklımda sabaha doğru Unuttum yalan unutmadım doğru Sabaha doğru Sabaha doğru Özledim sabaha doğru

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri