Aylin Aslım - Ankara'dan Abim Geldi Şarkı Sözleri

Ünlü şarkıcı ve söz yazarı Aylin Aslım, bu sefer bir İlhan Şeşen şarkısıyla dinleyici karşısına çıktı.Seslendirdiği şarkının adı ise "Ankara'dan Abim Geldi". Söz & müziği İlhan Şeşen'e ait olan şarkıyı Aylin Aslın kendine has tarzıyla yorumluyor.Daha şimdiden yoğun ilgi görmeye başladı.Henüz piyasaya çıkmamasına rağmen sizler için sitemizde yer verdiğimiz Aylin Aslın Ankara'dan Abim Geldi sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.İlhan Şeşen'in yakın zamanda piyasaya çıkacak olan Hediyem adlı albümünde yer alan şarkıyı Aylin Aslım sizce nasıl yorumlamış?

Aylin Aslım - Ankara'dan Abim Geldi Dinle

Aylin Aslım - Ankara'dan Abim Geldi Sözleri

İçimi Kemirir Durur Çok Zaman
Olur Olmaz Bir Yerde
Olur Olmaz Sorular
Açılır Zaman Zaman Bir Kapı
Olur Olmaz Bir Yerden
Olur Olmaz Bir Yere
Bir Sinemanın Önündeyim
Siyah Beyaz Bir Film Varmış
Annem Babam Beni Çok Severmiş
Ankara’dan Abim Gelmiş
Evde Bir Bayram Havası
Annem Babam Beni Çok Severmiş
Dağılır Duman Duman Bir Ömür
Olur Olmaz Karşımda
Olur Olmaz Geceler
Karışır Mesafeler O Anda
Olur Olmaz Uzaklar
Olur Olmaz Kısalır
Kadıköy’den İstanbul’a
İlk Avare Akşamlar
Alnımda Ergenlikler
İlk Aşkı Müjdelermiş
Annem Babam Beni Çok Severmiş
Bir Sinemanın Önündeyim
Siyah Beyaz Bir Film Varmış
Annem Babam Beni Çok Severmiş
Ankara’dan Abim Gelmiş
Evde Bir Bayram Havası
Annem Babam Beni Çok Severmiş
Of Annem, Annem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri