Buray - Aşk Layık Olanda Kalmalı Şarkı Sözleri

Buray'ın İlhan Şeşen:Hediyem albümünde yer alan yepyeni şarkısı "Aşk Layık Olanda Kalmalı" an itibariyle şarkı sözleri sitemizde yayınlanmıştır.Yakın bir tarihte piyasaya çıkacak olan Hediyem albümüne büyük bir ilgi var.Albümde yer alan diğer şarkıları da sitemizde bulabilirsiniz.Buray Aşk Layık Olanda Kalmalı sözleri yazımızın devamında yer alıyor.Söz & müziği İlhan Şeşen'e ait olan şarkıyı Buray kendine has tarzıyla yorumluyor.Kulağa oldukça güzel gelen şarkıyı sizlerin yorumuna bırakıyoruz...

Buray - Aşk Layık Olanda Kalmalı Dinle

Buray - Aşk Layık Olanda Kalmalı Sözleri

Meğer Ne Boş Heveslere Kapılmışım 
Sen Neymişsin Ben Kendimi Ne Sanmışım 
Gözlerim Açık Gider Sana Doğruyu Söylemezsem 
Ben Seni Artık Hiç Sevmiyorum 
Sen Beni Aşka Layık Görmedin, Senin Kadar 
Ben Artık Aşkı Senden Çok Seviyorum. 
https:www.sozlerisozu.net
Sana Göre Aşk Laftan İbaret 
Bana Göre Hayatın Anlamı 
Sen Bu Yolda Böyle Devam Et 
Aşk Layık Olanda Kalmalı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri