Buray - Kalbim Karanlık Şarkı Sözleri

Buray - Kalbim Karanlık Dinle

Buray - Kalbim Karanlık Sözleri

Gitmez Canımın Peşinde Bitmeyen Acın Almadan Rahat Vermeyecek Artık Anladım Kaçar Gündüzlerden Sığınacak Yer Ararım Olmaz Gecelerden De Ben Zaten Korkarım Tenhalarda Boşluklarda Yüreğim Gün Mü Desem Gece Mi Yaşarım Ne Fark Eder Ki Hepsi Karanlık Tenhalarda Yokluklarda Bedenim Gün Mü Desem Gece Mi Yaşarım Ne Fark Eder Ki Hepsi Zındanlık Herşey Toz Duman Gittin Ya Hayatımdan Karanlık Hatıramızda Dertlere Daldım Bir Ay Parçası sozlerisozu.net Söndürdü Işığımı Kasvetli Duvarlarımda Nefessiz Kaldım Herşey Toz duman Gittin ya Hayatımdan Karanlık Hatıramızda Dertlere Daldım Bir Ay Parçası Söndürdü Işığımı Böyle Bitmesine Bir Kez Daha Ağladım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri