Çağatay Ulusoy & Serenay Sarıkaya - Senin Olsun Şarkı Sözleri

Medcezir dizisinin sevilen çifti Yaman & Mira yani Çağatay Ulusoy ve Serenay Sarıkaya, yepyeni bir şarkıyla karşımıza çıktı.Çiftin seslendirdiği "Senin Olsun" adlı şarkı oldukça başarılı olmuş.Şarkı henüz piyasaya çıkmadı fakat yakın bir tarihte çıkacağı haberini aldık.Ve bunu hemen sizlerle paylaşmak istedik.Okumak isteyenler için Çağatay Ulusoy & Serenay Sarıkaya Senin Olsun sözleri aşağıda yer almaktadır.Şarkıyı nasıl buldunuz? Sözleri okuduktan sonra görüşlerinizi yorumlarda belirtirseniz seviniriz.En yeni şarkıları sizler için paylaşıyoruz, bizi takipte kalmanız dileğiyle sozlerisozu.net ailesi.

Çağatay Ulusoy & Serenay Sarıkaya - Senin Olsun Dinle

Çağatay Ulusoy & Serenay Sarıkaya - Senin Olsun Sözleri

[Serenay Sarıkaya]:Gün Olur Da Hani Bir Gün Benden Bıkarsan
[Çağatay Ulusoy]:Gün Olur Da Hani Bu Evden Çıkıp Gidersen
[Serenay Sarıkaya]:Sanma Ki Senden, Senin Uğruna Verdiklerimden
Geriye Bir Şey İsterim Sen Ayrılırken
[Çağatay Ulusoy]:Sanma Ki Senin İçin Yaptıklarımın
Hesabı Sorulacaktır Senden
https:www.sozlerisozu.net
Beni Benimle Bırak Giderken
Başka Birşey İstemem Ayrılırken
Bana Bir Tek Beni Bırak Ne Olur
Gerisi Senin Olsun, Senin Olsun

[Serenay Sarıkaya]:Bir Başka Alem Seni Benden Alırsa
Bir Başkasına Olur Da Aşık Olursan
[Çağatay Ulusoy]:Sanma Ki Senden, Senin Uğruna Verdiklerimden
Geriye Bir Şey İsterim Sen Ayrılırken
[Serenay Sarıkaya]:Sanma Ki Senin İçin Yaptıklarımın
Hesabı Sorulacaktır Senden
https:www.sozlerisozu.net
Beni Benimle Bırak Giderken
Başka Birşey İstemem Ayrılırken
Bana Bir Tek Beni Bırak Ne Olur
Gerisi Senin Olsun, Senin Olsun

Etiketler:çağatay ulusoy yeni şarkısı, serenay sarıkaya senin olsun sözleri, çağatay ulusoy senin olsun dinle, serenay sarıkaya yeni şarkısı, senin olsun şarkı sözleri, çağatay ulusoy serenay sarıkaya senin olsun sözleri, çağatay ulusoy 2018 şarkısı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri