Cem Yılmaz - Ellerimde Çiçekler Şarkı Sözleri

Ünlü komedyen Cem Yılmaz, dinleyici karşısına bu sefer bir şarkıyla çıktı.Söz & müziği İlhan Şeşen'e ait olan "Ellerimde Çiçekler" adlı şarkıyı Cem Yılmaz seslendiriyor.İlhan Şeşen'in Hediyem adlı yeni albümünde yer alan şarkıyı oldukça güzel yorumlamış.Cem Yılmaz Ellerimde Çiçekler sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.

Cem Yılmaz - Ellerimde Çiçekler Dinle

Cem Yılmaz - Ellerimde Çiçekler Sözleri

Son Zamanlar Yaptıklarıma Bakma Ne Olursun 
Benim Aklım Başımda Değil 
Sana Söylediklerimi Kafana Takma Ne Olursun 
Onlar İpe Sapa Gelir Şeyler Değil 
sozlerisozu.net
Seni Sevmiyorum Dedim Yalandı 
İstemiyorum Artık Palavra 

Ellerimde Çiçekler Kapında Sırılsıklam 
Görürsen Bir Gün Şaşırma 
Beni Böyle Çaresiz 
Beni Böyle Derbeder 
Beni Böyle Ortalarda Bırakma...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri