Ceylan Ertem - Aşık Oluyorum Eyvah Şarkı Sözleri

Ünlü şarkıcı Ceylan Ertem bir İlhan Şeşen şarkısı olan "Aşık Oluyorum Eyvah" ile dinleyici karşısına çıktı.Söz & müziği İlhan Şeşen'e ait olan şarkı, İlhan Şeşen'in Hediyem adlı yeni albümünde yer alıyor.Şarkı ve albüm henüz piyasaya çıkmadı.Aldığımız duyumlardan ötürü şarkıyı sizlerde paylaştık.Her zaman olduğu gibi en yeni şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.Artık Ceylan Ertem Aşık Oluyorum Eyvah sözleri de sitemizde yer alıyor.Mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

Ceylan Ertem - Aşık Oluyorum Eyvah Dinle

Ceylan Ertem - Aşık Oluyorum Eyvah Sözleri

Bir Ses Var İçimde, Seni Fısıldar Gibi
Nerden Çıktın Karşıma, Yine Neler Başlar Gibi
Hem Güzel, Hem Değil, Gözümde Yaşlar Gibi

Yine Geceler Ağır Olacak Sabaha Kadar
Hayallerimiz Gerçek Olacak Nereye Kadar

Aşık Oluyorum, Eyvah!
Yerimde Duramıyorum
Bile Bile Yanıyorum, Eyvah!
Kendimi Tutamıyorum
sozlerisozu.net
Yine Geceler Ağır Olacak Sabaha Kadar..

Eski Bir Hikayeyi Dinliyormuş Gibiyim
Geçtiğim Yollardan Dönüyormuş Gibiyim
Ben Bu İşin Sonunu Biliyormuş Gibiyim:

Yine Geceler Ağır Olacak Sabaha Kadar
Hayallerimiz Gerçek Olacak Nereye Kadar

Aşık Oluyorum, Eyvah!
Yerimde Duramıyorum
Bile Bile Yanıyorum, Eyvah!
Kendimi Tutamıyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri