Rubato & Feride Hilal Akın - Gülümse Şarkı Sözleri

Kral Pop'un sevilen programı Rubato ile Başka Şarkı'ya bu sefer Feride Hilal Akın konuk oldu.Programda "Gülümse" adlı şarkıyı seslendiren Feride Hilal Akın, oldukça beğenildi.Gülümse şarkısının sözleri Kemal Burkay'a ait olurken müziğini ise Arto Tunçboyacıyan yapmış.Okumak isteyenler için Feride Hilal Akın Gülümse sözleri aşağıda yer alıyor.En yeni şarkı sözleri için sozlerisozu.net'te kalın...

Rubato & Feride Hilal Akın - Gülümse Dinle

Rubato & Feride Hilal Akın - Gülümse Sözleri

Gülümse, Hadi Gülümse 
Bulutlar Gitsin 
Yoksa Ben Nasıl Yenilenirim 
Hadi Gülümse 

Belki Şehre Bir Film Gelir 
Bir Güzel Orman Olur Yazılarda 
İklim Değişir, Akdeniz Olur 
Gülümse 

Tut Ki Karnım Acıktı 
Anneme Küstüm 
Tüm Şehir Bana Küstü 
Bir Kedim Bile Yok Anlıyor Musun 
Hadi Gülümse 

Sazlarım Vardı, Irmaklarım Vardı 
Çakıl Taşlarım Vardı Benim 
Ama Sen Başkasın Anlıyor Musun, Başkasın

Etiketler:feride hilal gülümse sözleri, hadi gülümse şarkı sözleri, feride hilal akın gülümse dinle, rubato feride hilal akın gülümse

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri