İzzet Yıldızhan - Affetmem Kendimi Ben Şarkı Sözleri

Ünlü türkücü İzzet Yıldızhan yeni parçası "Affetmem Kendimi Ben" ile dinleyici karşısına çıktı.Youtube'da netd müzik kanalı aracılığıyla yayınlanan şarkı şuana kadar 20 bine ulaştı.Okumak isteyenler için İzzet Yıldızhan Affetmem Kendimi Ben sözleri aşağıda yer alıyor.Uzun bir süredir yeni bir parça çıkarmayan İzzet Yıldızhan, sonunda beklenen şarkıyı çıkardı.Dinleyicilerden olumlu tepkiler aldı ve almaya devam ediyor.İzzet Yıldızhan'ın yeni şarkısını oldukça başarılı bulduk.2018'de yeni bir parça çıkarıp çıkarmayacağı, tartışma konularından biriydi.Ve işte İzzet Yıldızhan, Affetmem Kendimi Ben ile karşımızda...

İzzet Yıldızhan - Affetmem Kendimi Ben Dinle

İzzet Yıldızhan - Affetmem Kendimi Ben Sözleri

Ayrı Kalmak Olmaz Eziyet Ediyorsun
Gönlüm Hep Seninle Bunu Biliyorsun
Yalvardım Yakardım İnat Ediyorsun
Seni Seviyorum Çok, Özür Diliyorum
İnan Yokluğunla Kahır Çekiyorum

Yanıyor Canım Sen Yokken
Geçiyor Ömrüm Kendinden
Sana Olanlar Yüzünden
Affetmem Kendimi Ben
sozlerisozu.net
Hele Loy Loy Loy Loy
Affetmem Kendimi Ben

Olmuyor Olmuyor Sende Görüyorsun
Bu Aşk Böyle Bitmez, Bitmez Biliyorsun
Öyle Çok Sevmiştim İnkâr Ediyorsun
Seni Özlüyorum Çok, Yemin Ediyorum
Bitir Bu Hasreti Rica Ediyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri