Mustafa Ceceli & Sinan Akçıl - Anlarsın Şarkı Sözleri

Türkiye'nin sevilen şarkıcılarından Mustafa Ceceli ve Sinan Akçıl, ortak bir şarkıyla dinleyici karşısına çıktı."Anlarsın" adlı şarkıyı seslendiren Mustafa Ceceli ve Sinan Akçıl, oldukça güzel bir parça ortaya çıkarmış.Şarkının klibi yayınlanalı 1 kaç saat oluyor.Ve daha şimdiden 50 binden fazla izlenmeye ulaştı.Mustafa Ceceli & Sinan Akçıl Anlarsın şarkı sözleri her zaman ki gibi sitemizde yer alıyor.Şarkının sözleri Sinan Akçıl'a ait olurken, müziğini ise Zülfi Badalov üstlenmiş.Şarkı oldukça güzel olmuş.Bizce Mustafa Ceceli ve Sinan Akçıl'ın beraber daha fazla şarkı yapması lazım.Siz ne düşünüyorsunuz?

Mustafa Ceceli & Sinan Akçıl - Anlarsın Dinle

Mustafa Ceceli & Sinan Akçıl - Anlarsın Sözleri

Bir Sevda Geçti Basımdan,
Geçti Gitti Bi Sürü Yalandan,
Yaşatır Hayat Yarasıyla,
Kalan Kalbin Yarısıyla...

Ne Kadar İyi Olur Sevgi Bize Yasak Olsa Ya Da Uzak Olsa,
Ne İsterim Allah'tan..
Hayat Bu Bir Gün Güler Elbet,Bana Döner Elbet,
Gülebilsem Yine Seninle..
sozlerisozu.net
Ben Sevdanın Her Halini,
Mağlubunu Galibini Anladım Yaşayınca Seninle,
Herkesten Özür Dilerim,Bilsem De Yine Dönerim,
Ne Var Ettiğim Yeminde?

Ben Sevdanın Her Halini,
Mağlubunu Galibini Anladım Yaşayınca Seninle,
Herkesten Özür Dilerim,bilsem De Yine Dönerim,
Başına Gelse Senin De Anlarsın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri