Nuket Duru - Ben Gene Sana Vurgunum Şarkı Sözleri

Bir zamanların ünlü şarkıcılarından Nuket Duru'nun "Ben Gene Sana Vurgunum" adlı şarkısıyla karşınızdayız.Sabancı Holding'in 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'na özel reklam filminde çalan bu şarkı dikkatimizi çekti ve sizinle paylaşmak istedik.Hemde bu reklam filmi sayesinde şarkıyı tekrardan hatırlamış oluruz.Bu arada reklam filmi oldukça güzel olmuş, buradan ulaşabilirsiniz.Gözatmak isteyenler için Nuket Duru Ben Sana Vurgunum sözleri aşağıda yer alıyor.Nuket Duru'nun yorumladığı bu muhteşem şarkının sözleri Osman İşmen'e ait.Şarkıyı müzik listenize eklemenizi öneririz.Çünkü böyle güzel sesler ve eserler zamanla unutulup gidiyor.
Merak ettiğiniz Sabancı 29 Ekim reklam filminde çalan şarkı kimin? yada Sabancı 29 Ekim reklam filmindeki şarkının sözleri gibi sorulara cevap niteliğinde bir yayın oldu.Mutlu, huzurlu ve bol müzikli günler...

#Bugün Türkiye Cumhuriyeti'nin 95.yıl dönümü.Hep beraber nice 95 yıllara diyoruz.29 Ekim Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.

Nuket Duru - Ben Gene Sana Vurgunum Dinle

Nuket Duru Ben Gene Sana Vurgunum Sözleri

Seneler Sürer Her Günüm
Yalnız Gitmekten Yorgunum
Zannetme Sana Dargınım
Ben Gene Sana Vurgunum
 
Başkalarına Gülsem De
Senden Uzak Kalsam Da
Sevmediğini Bilsem De
Ben Gene Sana Vurgunum
 
Dağları Aşınca Başım
Geri Kaldı Her Yoldaşım
Gel Sevgilim Gel Kardaşım
Ben Gene Sana Vurgunum
sozlerisozu.net
Gönlüm Seninkine Yardı
Aynı Şeyleri Duyardı
Ayaklarımız Uyardı
Ben Gene Sana Vurgunum
 
İtilmiş Tekmelenmişim
Doğduğum Günde Yanmışım
Yalnız Sana Güvenmişim
Ben Gene Sana Vurgunum

Etiketler:nuket duru ben sana vurgunum dinle, sabancı 29 ekim reklamındaki şarkı dinle,ben gene sana vurgunum şarkı sözleri,sabancı holding 29 ekime özel reklam filminde çalan şarkı, nuket duru ben gene sana vurgunum sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri