Rubato & Buray - Bugün Şarkı Sözleri

Rubato & Buray - Bugün Dinle

Rubato & Buray - Bugün Sözleri

Ben Bugün Yarin Bağına Girdim 
Ay Benim Canım Bir Hoşum Bugün 

Ben Bugün Yarin Bağına Girdim 
Ay Benim Canim Bir Hoşum Bugün 

Tomurcuk Güllere de Ellerim Sürgün 
Baygınım Canım Topladım Bugün 

Kara Gözünde Çok Şey Okudum 
Ozanım Bugün Şairim Bugün 

Bunca Ömrümü Boşa Geçirdim
Sorma Be Canım Pişmanım Bugün 

Aşığım Sevda Çölünden Geçtim 
Keremim Bugün Ferhatım Bugün 

Kendimden Geçtiğimde Aşkına Düştüm 
Dokunma Canım Hastayım Bugün 

Kara Gözünde Çok Şey Okudum 
Ozanım Bugün Şairim Bugün 

Bunca Ömrümü Boşa Geçirdim 
Sorma Be Canim Pişmanım Bugün

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri