Yıldız Tilbe - Dağıldım Biraz Şarkı Sözleri

Ünlü şarkıcı Yıldız Tilbe yeni şarkısı "Dağıldım Biraz" ile trendlerde zirveye oynuyor.Söz & müziği Yıldız Tilbe'nin kendisine ait olan Dağıldım Biraz, kısa sürede 750 bin barajını geçti.Milyonlarca hayrana sahip şarkıcı, oldukça başarılı bir parça ile karşımızda.Yıldız Tilbe'nin bu yeni şarkısı bizden tam puan aldı.Sizlerde şarkının sözlerini okuduktan sonra görüşlerinizi aşağıda belirtebilirsiniz.Yıldız Tilbe Dağıldım Biraz sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.1 haftaya kalmaz 5 milyona ulaşır diye düşünüyoruz.Yıldız abla söyleyecekte o şarkı tutmayacak, düşünmesi bile kötü.Büyük bir Yıldız Tilbe hayranı olarak bu bizim kendi görüşümüz.Sizde görüşlerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim.Lafı fazla uzatmadan konuya geçelim.İşte Yıldız Tilbe Dağıldım Biraz şarkı sözleri ve şarkının Youtube dinleme bağlantısı...

Yıldız Tilbe - Dağıldım Biraz Dinle

Yıldız Tilbe Dağıldım Biraz Sözleri

Bir Aşık’tan Bir Düşmana Dönmek Olmaz Ki,
Düşünürsem Eğer Bulurum Yolunu, Bozarım Oyununu
Sonu En Baştan Görse İnsan Hata Yapmaz Ki,
Günahım Aşk Olsun, Ahım Sevmek Olsun, Sana Da Yazıklar Olsun,
Sevmekte Haktır Ayrılmakta, 
Güzel Olsaydı, Orda Dursaydı, Hatırı Kalsaydı.

Dağıldım Biraz Toparlanmalıyım,
Kimsenin Tarlası Değil Hayatım,
Belki Mucizedir Yaşadıklarım,
Aşk Benim Her Zaman Tek Kahramanım,
sozlerisozu.net
Bir Yanlıştan Bir Yanlışa Fayda Olmaz Ki,
Üzülürsem Eğer Sabahlar Geceler Aşk İçin Her Şeye Değer,
Bu Kadar Aşktan Sağ Çıkan Kalbim Yine Sevmez Mi,
İstiyorsan Eğer Yıkılır Engeller, İşte Buna Aşk Derler,

Sevmekte Haktır Ayrılmakta, 
Güzel Olsaydı, Orda Dursaydı, Hatırı Kalsaydı.

Dağıldım Biraz Toparlanmalıyım,
Kimsenin Tarlası Değil Hayatım,
Belki Mucizedir Yaşadıklarım,
Aşk Benim Her Zaman Tek Kahramanım

#yıldız tilbe dağıldım biraz şarkı sözleri, yıldız tilbenin yeni şarkısı, yıldız tilbe 2018 şarkısı dinle, dağıldım biraz şarkı sözleri, dağıldım biraz şarkı sözü, yildiz tilbe dagildim biraz sozleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri