Zeynep Talu - Rüzgar Şarkı Sözleri

Efsane söz ve şiir yazarı Çiğdem Talu'nun kızı Zeynep Talu, "Rüzgar" adlı güzel bir parçayla dinleyici karşısına çıktı.Söz & müziği İlhan Şeşen'e ait olan şarkı, İlhan Şeşen'in henüz piyasaya çıkmamış Hediyem adlı albümünde yer alıyor.Okumak isteyenler için Zeynep Talu Rüzgar sözleri aşağıdadır.Çoğu kişinin bildiği bana sevmeyi anlat sözleriyle, dillerde dolanan bu güzel şarkı sizce Zeynep Talu'nun yorumuyla nasıl olmuş?

Zeynep Talu - Rüzgar Dinle

Zeynep Talu - Rüzgar Sözleri

Penceremin Perdesini Havalandıran Rüzgar 
Denizleri Köpük Köpük Dalgalandıran Rüzgar 
Gir Içeri Usul Usul Beni Bu Dertten Kurtar 

Yabancısın Buralara Nerelerden Geliyorsun 
Otur Dinlen Başucuma Belli Ki Çok Yorulmuşsun 
www.sozlerisozu.net
Bana Esmeyi Anlat, Bana Sevmeyi Anlat 
Bana Esmeyi Anlat, Esip Geçmeyi Anlat 

Anlat Ki Çözülsün Dilim Ben Rüzgarım Demeliyim 
Rüzgarlığı Anlat Bana Senin Gibi Esmeliyim. 

Bana Esmeyi Anlat Bana Sevmeyi Anlat 
Bana Esmeyi Anlat Esip Geçmeyi Anlat

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri