Ali Yaşar - Annem Şarkı Sözleri

Bu aralar çıkışa geçen şarkıcı Ali Yaşar, "Annem" adlı şarkısıyla karşımıza çıktı.Bu gün itibariyle netd müzik tarafından piyasaya sürülen şarkı oldukça güzel olmuş.Daha şimdiden müzikseverlerin dikkatini çekmeyi başarmış.Klibin izlenmesi henüz çok az ama yakında patlama yapabilir.Bu tür müziklerin değeri pek bilinmese de, bazıları için fazlasıyla anlamlı olabiliyor.Sözlerini ilk yayınlayan olmak için defalarca dinledim ve sizler için sitede yer verdim.Sizlerde okuyabilir ve yanlış kısımları yorumlarda yazarak, hataları gidermemize yardımcı olabilirsiniz.Bol müzikli günler..
Ali Yaşar - Annem Dinle

Ali Yaşar - Annem Sözleri

Acıları Yüreğime Koydum Yıllardır
Mutluluğu Doyasıya Görmedim Anne

[x2]
Saçlarımın Uçlarına Karlar Birikti
Bu Dünyanın Sefasını Sürmedim Anne

Annee
Kurşun Yedi Duygularım Anne
Yetim Kaldı Duygularım Anne
Vurulsa Da Umutlarım Ölmedim Anne

Zehrolsa Da Soframdaki Bir Dilim Ekmek
Kahpeliğin Kapısından Girmedim Anne

[x2]
Ne Tuzaklar Kurdu Bana Yalnız Geceler
Yarınımı Hiç Kimseye Vermedim Anne

Artık Ben Bile Kendimi Tanıyamıyorum
Fırtınalar Kopuyor İçimde, Yüreğim Yanıyor
Döndüm İşte, Döndüm Sustum Kendime Küstüm
Ölmedim Anne Ölmedim...

Söz & Müzik: Ali Yaşar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri