Çağatay Akman - Ben Ne İnsanlar Gördüm Şarkı Sözleri (Cover)

Bir zamanlar İbrahim Tatlıses'in seslendirdiği "Ben Ne İnsanlar Gördüm" adlı şarkı şimdi ise genç şarkıcı Çağatay Akman ile tekrardan karşımıza çıktı.Sözleri Ahmet Selçuk İlkan'a ait olan bu güzel eseri Çağatay Akman, kendine has tarzıyla yorumluyor.Son zamanların popüler şarkıcılarından olan Çağatay, başarılı bir performans sergilemiş.Henüz piyasaya çıkmayan bu şarkıyı sizler için sözleriyle beraber yayınladık.
Orjinal klip yayınlandığı zaman, güncellenecektir.

Çağatay Akman - Ben Ne İnsanlar Gördüm Dinle

Çağatay Akman - Ben Ne İnsanlar Gördüm Sözleri

Ben Hayat Yumağını Sustum Sabırla Ördüm;
Oysa Kısa Ömrümde Ben Ne İnsanlar Gördüm

[x2]Gördüm Ahlar Çekeni Gördüm Boyun Bükeni;
Bir Yandan da Her yeri Cennet Sayanlar Gördüm

İsyanlarım Sahipsiz Acılarım Tarifsiz;
Şerefini Şerefsize Ben Ne Satanlar Gördüm

[x2]Gördüm Sevgiye Muhtaç Gördüm Şefkate Muhtaç;
Gözü Doymaz Gönlü Aç Ben Ne Yamyamlar Gördüm

Hayat Bir Çark Dişinde Herkes Umut Pesinde;
İhtiras Ateşinde Ben Ne Yananlar Gördüm

[x2]Oh Çekilmez Yaraya Kursun Düşmüş Araya;
Tanrı Diye Paraya Ben Ne Tapanlar Gördüm
 

İsyanlarım Sahipsiz Acılarım Tarifsiz;
Şerefini Şerefsize Ben Ne Satanlar Gördüm

Gördüm Sevgiye Muhtaç Gördüm Şefkate Muhtaç;
Gözü Doymaz Gönlü Aç Ben Ne Yamyamlar Gördüm

Söz & Müzik: Ahmet Selçuk İlkan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri