Ceylan Koynat - Söz Vermiştik feat. Bahtiyar Özdemir Şarkı Sözleri

Ceylan Koynat - Söz Vermiştik (feat. Bahtiyar Özdemir) Dinle

Ceylan Koynat Söz Vermiştik Sözleri (Ft. Bahtiyar Özdemir)

Vazgeçmek Senden Ne Kadar Zor
Sevdan Yüreğimde Bir Avuç Kor
Nasıl Sevdim Seni Gözlerine Sor
Gölgende Ölmek İstiyorum
Öyle Bakma Bana Çok Seviyorum

Söz Vermiştik İkimizde
Ne Yapalım Canım Değil Ki Elimizde
Sen Soyluydun Ben Sen Züppe
Yüreğim Kaldı Senin Gözlerin

Söz Vermiştik İkimizde
Ne Yapalım Canım Değil Ki Elimizde
Sen Doğruydun Bense Sahte
Masal Bitti Bak
Kül Kedisiyim Yine

Bilmezdi Kelam Çare Olmaz Ki
Bir Hoş Sohbet Selam Bana Yetmez ki
Dinmez Gözde Yaşlar Durmaz Bilmez ki
Gölgende Ölmek İstiyorum
Öyle Bakma Bana Çok Seviyorum

Söz Vermiştik İkimizde
Ne Yapalım Canım Değil Ki Elimizde
Sen Soyluydun Bense Züppe
Yüreğim Kaldı Senin Gözlerin

Söz Vermiştik İkimizde
Ne Yapalım Canım Değil Ki Elimizde
Sen Doğruydun Bense Sahte
Masal Bitti Bak
Kül Kedisiyim Yine

Söz & Müzik: Bahtiyar Özdemir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri