Eray Korel - Ayrı Düştü Yollar Şarkı Sözleri

Genç ve yeni şarkıcılardan Eray Korel'in "Ayrı Düştü Yollar" adlı şarkısını sizler için sözleriyle beraber yayınladık.Oldukça başarılı bir iş çıkaran bu yeni şarkıcıya başarılar diliyoruz.Şarkı yakında değerlenir, demedi demeyin.Aslında söylemeyeyim dedim ama bu şarkının müziği bana eski bir şarkıyı anımsattı da ismini hatırlayamadım.Neyse aklıma gelince yazarım yorumlara 😂
Eray Korel - Ayrı Düştü Yollar Dinle

Eray Korel - Ayrı Düştü Yollar Sözleri

Öyle Çok Sevmiştim Ki
Öyle Değer Vermiştim Ki
Unutmuştum Kendimi
Yinede Olmadı
Sözleri Kurşun Gibi
Deldi Geçti Yüreğimi
Ne Oldu Da Değişmişti
Aklim Almadı
Şimdi Bir Serseri Gibi
Sokaklardayım
Kaybettim Benliğimi
Çıkmazlardayım
Elim Kolum Bağlı Bak
Yanginlardayım
Yüreğime Düştü Aşk
Firarlardayım
Firarlardayım
Ayrı Düştü Yollar
Sonu Geldi İşte
Benim İçin Dünya
Dönmüyor Artık
Bir Masaldı Bitti
Ah Nasılda Gitti
Yandı Yürek İşte Sönmüyor Artık

Söz & Müzik: Eray Korel

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri