Ferhat Göçer - Dön Diyemedim Şarkı Sözleri

Ünlü şarkıcı Ferhat Göçer, yeni bombası "Dön Diyemedim" ile bugün itibariyle karşımıza çıktı.Görür görmez sözlerini eklemek istedik.Her zaman başarılı işlere imza atan Ferhat Göçer, yine yapmış yapacağını.Şarkının klibi Youtube'da yayınlanalı kısa bir süre oldu.Daha şimdiden 100 Bin izlenmeyi geçti.Klibin altına yazılan yorumlara baktım da, gerçekten büyük bir hayran kitlesi var.Çoğunluğu olumlu ve destekleyici nitelikte yorum yapmış.Ee tabi işini hakkıyla yapan biri için bu çok normal bir durum.Klibi yakın zamanda trend videolarda görürseniz şaşırmayın derim..
Sevilen şarkıcı Ferhat Göçer'in yeni single'ının sözlerini bizden okuyun...
Dön Diyemem şarkı sözü
Ferhat Göçer - Dön Diyemedim Dinle

Ferhat Göçer Dön Diyemedim Sözleri

Başta Kolay Değildi Çekindim Çok Zor Oldu Söyleyemedim 
Sonra Unuttum Neden Yaptığım Hataları Döndüremedim 
Kırgın Değilim Kendim Seçtim Aslında Yalnızlığımı 
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimle 
Dargın Değilim Kaldığım Uzak Diyarların Kıyılarında 
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimle 
Sebepsiz Tuttum Kendimi Senden 
İnkar Ettim Sarıldım Yalnızlığıma 
Sonra Yıkıldım Neden Ben Sana Dön Diyemedim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri