Gülnur Gökçe - Yaktın Yandırdın Beni Şarkı Sözleri

Gülnur Gökçe'nin geçtiğimiz aylarda çıkardığı "Yaktın Yandırdın Beni" şarkısını şuan sizinle paylaşıyorum.Şarkıyı oldukça başarılı buldum.Diğer sanatçıların yanında ismi pek bilinmese de bence, artık dinlemeye değer bir sanatçı.Dinledikten sonra belki sizde benimle aynı şekilde düşüneceksiniz.Sözleriyle beraber aşağıya bırakıyorum.Yorumlarınızı da bekliyorum.
Gülnur Gökçe - Yaktın Yandırdın Beni Dinle

Gülnur Gökçe - Yaktın Yandırdın Beni Sözleri

Siyah Perçemini Yar Yar 
Dökmüş Yüzüne 
Salınarak Gelen Hümaya Bakin 
Kimden Söz İşitmiş Yar Yar 
Düşmüş Hüzüne
Keder Yakışmayan Simaya Bakin 
Yar Yar Yar Yar Eylenemem 

Yaktın Yandırdın Beni 
Zalim Aldattın Beni 
Ne Dedim De Darıldın 
Bir Pula Sattın Beni 

Al Göğsün Üstüne Yar Yar
Bir Bağ Dikilmiş
Binbir Çeşit Çiçeklerden Ekilmiş
Dün Uğradım Bir Ücraya Çekilmiş
Bulut Mu Kaplamış Şu Aya Bakin


Söz & Müzik: Davut Ağbaba


Diğer Gülnur Gökçe şarkılarını burada bulabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri