Hasibe Ft. Umut Timur - Kaç Kere Şarkı Sözleri

Hasibe'nin bu yeni şarkısı oldukça büyük ses getirecek gibi görünüyor.Söz & müziği Umut Timur'a ait olan "Kaç Kere" adlı şarkı Hasibe'nin sesiyle, ortaya mükemmel bir sonuç çıkarmış.Şarkı yayınlanalı 5-6 saat oluyor ve şuan 200 bine yakın bir izlenmesi var Youtube'da.Sizler için şarkıyı defalarca dinleyip, sırf şarkı sözlerini ilk ekleyen olmak adına uğraştım.Eğer şarkıya bir puan vermem istenseydi kesinlikle 10 puan verirdim.Sizide yorumlara bekliyorum...
Hasibe'nin kaç kere denedim yapamadım şeklinde giriş yaptığı bu güzel şarkının, söz & müziği ünlü şarkıcı Umut Timur'a ait.
Hasibe & Umut Timur Kaç Kere şarkı sözü
Hasibe (Feat. Umut Timur) - Kaç Kere Dinle

Hasibe & Umut Timur - Kaç Kere Sözleri

Kaç Kere Denedim Yapamadım
Bu Yolu Sensiz Yürüyemedim
Kaç Kere Denedim Yapamadım
Bu Yolu Sensiz Bitiremedim

Aradım Bulamadım
Sevgiyi Ben Seninle Tanıdım
Şimdi Gençliğimi Sorgularım
Kan Akar Damla Damla Göz Yaşlarım

Sensiz Geçen Her Gün 
Her Saniye Ben Yok Oldum
Yok sozlerisozu.net Oldum
Yani O Sözlerine Noldu

Hikayen De Yerim Yok Muydu?
Seven Kalbi Kırmak Hoş Muydu?
Umut Verip Bırakmak Oldu Mu?
Söyle Oldu Mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri