Mehmet Erdem - Ağlayamam Şarkı Sözleri

Mehmet Erdem "Ağlayamam" ile an itibariyle Youtube Trendlerde #18 Numarada yer alıyor.Bunu hemen sizinle paylaşmak istedim.Taa yıllar yıllar önce bu şarkıyı Kenan Doğulu seslendirmişti.Mehmet Erdem vesilesiyle şarkıyı tekrardan hatırlamış olduk.Sözleri Ahmet Selçuk İlkan'a ait olan bu parça Mehmet Erdem'in yorumuyla son derece mükemmel olmuş.Henüz 300 bin izlenmeye ulaşmadı ama az kaldı.Şarkının klibi Poll Production etiketiyle Youtube'da yayınlanalı daha 1 gün oluyor.1 haftaya kalmaz 2 milyona ulaşır tahminlerime göre.Herkesi yorumlara bekliyorum.Görüşlerinizi yorumlardan yazabilirsiniz.
Mehmet Erdem - Ağlayamam Dinle

Mehmet Erdem - Ağlayamam Sözleri

Bu Yarınsız Mutluluğu Haklıyken Haksızlığı Kalabalık Yalnızlığı Seninleyken Öğrendim Ben Bu Sabahsız Akşamları Şu Vefasız Sırdaşlığı Anlamsız Savaşmayı Seninleyken Öğrendim Ben Yediremem Kendime Harcamam Hiç Nefesimi Sindiremem Ki Haini Silerim Atarım Kül Gibi Ağlayamam Susarım Yaralıyım Ben Söyleyemem Yazarım Kendim Ettim Ben Ağlayamam Susarım Yaralıyım Ben Söyleyemem Yazarım Kendim Ettim Ben

Ağlayamam Ağlayamam Ağlayamam Ben Söyleyemem Söyleyemem Söyleyemem Ben Ağlayamam Ağlayamam Ağlayamam Ben Söyleyemem Derdimi Kimselere Ben

Söz:Ahmet Selçuk İlkan
Müzik:Kenan Doğulu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri