Nahidə Babaşlı - Zifiri Şarkı Sözleri

Azerbaycan'ın genç sanatçılarından Nahide Babaşlı, bir zamanlar Haluk Levent'in seslendirdiği "Zifiri" adlı parçayla gündeme geldi.Sesiyle Türkiye'de birçok kişiyi büyüleyen Nahide, son zamanların yükselişe geçen seslerinden.Youtube'da kendi kanalında yayınladığı cover, şuanda 2 milyona yakın izlenmeye sahip.Her geçen gün dahada popüler olan Nahide'ye başarılar diliyoruz.Sozlerisozu.net ekibi olarak bu şarkıya ve yoruma 10 üzerinden 10 puan verdik ve bu güzel şarkıyı, sizinde kulaklarınızın pası silinsin diye sözleriyle beraber aşağıya bıraktık.Yorumlarınızı bekliyoruz..
Nahide Babaşlı - Zifiri Dinle

Nahide Babaşlı Zifiri Sözleri

Bak Yine Uyku Yok Gözümde 
Zifiriyim Bi Yerlerde 
Dur Geri Döndür Beni Sende 
Ölüm Olsan Götür Beni De 

İçtiğim Şaraptı Hayalin 
Yakar Bi Sigara Biterim 
Dumanında Seni Çekerim 
İçime Seni Çekerim Of 

Sensiz Kötüyüm Beterim 
Çıkmaz Sokağın Biriyim 
Öksüz Kaldım Gidişinle 
Sönmüş Ateşin Külüyüm 
Zindan Oldum Hapsinle

Söz: Bahri Pehlivan, Yusuf Topaloğlu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri